LINKÉPÍTÉS

 

A linkek megfelelő használata továbbra is az egyik legfontosabb rangsorolási tényező, amelyet a Google és más keresőmotorok aktívan használnak.

 

A jó linkek olyanok, mint a szavazatok

Ajánlások a keresőmotoroknak arról, hogy mennyire érdekes, hasznos az adott tartalom és a Google az egészséges linkprofilra „hallgat”.
Másrészt az idő múlásával a Google javította a természetellenes linkelési minták észlelésének képességét.

A keresőmotorok sokkal jobban meg tudják találni, hogy milyen linkek hasznosak és nem hasznosak a böngésző számára.
Ez azt jelenti, hogy a régi linkstratégiák (például a megjegyzések spamelése, a PBN-k használata és a fórumokon való közzététel) már nem működnek (vagy nem ugyanúgy, mint egykor).

A linképítés egy kifejezés arra, hogy a marketingszakemberek és a SEO szakemberek hogyan szereznek linkeket a tartalmukra.
Az a remény, hogy ezek a linkek több releváns ügyfelet vagy érdeklődőt vezetnek a tartalomhoz, és hozzájárulnak a keresőmotorokban elért magasabb rangsorához.

 

A SEO-t segítő linkek számára ezeknek a linkeknek kell lenniük

  • Hasznos.
  • Jó minőség.
  • Természetes.

 

A linkeknek kapcsolódniuk kell a meglévő tartalomhoz

Mi az a linképítés?
A linképítés az a folyamat, amikor más webhelyekről hiper-hivatkozásokat szereznek a webhelyedre.
A keresőmotorok optimalizálása céljából a linképítés célja a rangsor növelése érdekében a weboldalra érkező, kiváló minőségű bejövő linkek mennyiségének növelése.

 

Miért fontos a linképítés?

A linképítés azért fontos, mert a linkek a keresőmotorok egyik legfontosabb rangsoroló tényezője.
A keresőmotorok, például a Google, feltérképezéskor megnézik a weboldalra érkező minőségi bejövő linkek mennyiségét.
Minél jobb minőségű linkek vannak egy weboldalon, annál jobb lesz a rangsor.

Linképítés a „SIKER” csomagunk megrendelésekor automatikusan benne található, de amennyiben kizárólag csak a linképítés érdekel, kattints a gombra.

A keresőmotorok ugyanis linkeken keresztül fedeznek fel új tartalmat és ezek alapján (is) fontos, hogyan ítélik meg a tartalom minőségét.