7 ok, amiért a névjegykártyák nagyon fontosak!
2020.02.07.
Ez egy marketing eszköz a bizalom megteremtéséhez, a márka kialakításához és az üzenet továbbításához a potenciális ügyfelekhez.
7 ok, amiért a névjegykártyák nagyon fontosak!
Bevezetés:
A névjegykártyák megtartották jelentőségüket a mai virtuális világban. A kártyák elősegítik a közvetlen személyes kapcsolat kialakítását az ügyfelekkel.
Ez egy marketing eszköz a bizalom megteremtéséhez, a márka kialakításához és az üzenet továbbításához a potenciális ügyfelekhez.
A névjegykártyák általában tartalmaznak egy vállalkozás kulcsfontosságú elérhetőségét. A marketing szakemberek azonban ezeket a modern kártyákat hatékony eszközzé alakíthatják az ügyfelek ösztönzésének eléréséhez.
A kártyák ma lehetővé teszik a gyors első benyomást a címzettekről.
A technológiai fejlesztések ellenére a névjegykártyák még mindig pótolhatatlanok. Úgy tűnik, hogy nem sok automatizálás fogja helyettesíteni.
A legtöbb vállalkozás képviselői néhány kártyát a zsebében tart, és átadja, amikor kezet rázott a potenciális ügyféllel. A kártyák hasznosak lehetnek az üzleti tevékenység előmozdítása céljából egy vásáron, szemináriumon vagy üzleti találkozón.
A névjegykártyák a márkaépítés részét képezik, amelyet a marketing szakemberek vállalnak, hogy legyőzzék a versenyt.
A kártyák nem csupán a kapcsolattartási adatokat tartalmazzák, például e-mail címet, telefonszámot, webhely címét és más adatot.
Az intelligens stratégák lenyűgöző mintává változtatják a kártyákat. A dizájn kedvezően beszél egy vállalkozásról. Minden olyan elem, mint a szín, betűtípus, tér, kép, logó stb.,
Az ügyfelek és az általános ügyfelek számára a névjegykártyák ablakot mutatnak a vállalat lehetséges termék- vagy szolgáltatásminőségére.
A fontosság néhány tényből nyilvánvaló. Egy tanulmány szerint az emberek túlnyomó többségének 81% -a véleményezi a társaságot névjegykártya minősége alapján.
Tehát nyilvánvaló, hogy a névjegykártya megronthatja a vállalkozását is. Sok ügyfelet veszítesz, ha a névjegykártyapapír túl vékony, és annak kialakítása nem teszi lenyűgözővé őket.
Íme a 7 ok, amiért a névjegykártyák továbbra is kiemelten fontosak!
01. Kapcsolattartási adatok megadásának könnyűsége
A még forgalomban lévő névjegykártyák egyik oka az, hogy könnyedén kézbesítik a kapcsolati információkat. A társaság elérhetősége létfontosságú az ügyfelek számára.
Az összes elérhetőség, például e-mail cím és telefonszám elérhető a kártyán. A címzett könnyen behelyezheti a kártyát egy pénztárcába vagy továbbadhatja. Ezek a névjegykártyák tehát hasznosak a vállalkozás adatainak gyors megismertetésében.
Egyes digitális eszközök, például az iPhone és az Android telefonok információkat küldhetnek másik telefonra. De csak akkor történik meg, ha a másik készülék kompatibilis.
Lehet, hogy nem minden potenciális vásárló rendelkezik kompatibilis telefonokkal. Ez teszi ezeket a kártyákat nélkülözhetetlenné minden vállalkozás számára.
02. Adj személyes kapcsolatot
Névjegykártya kiadásakor az ügyfelek nem csupán a kapcsolattartási adatokat kapják meg. Sok kézfogás jár ezen kártyák cseréjével. Mindkét fél köszönetet mond és köszönt egymást.
Sőt, jó időt töltenek beszélgetés közben, és jó kapcsolat is kialakulhat eközben. A névjegykártyákon keresztül barátságos környezetben osztják meg elérhetőségüket. Ez a közvetlenség segít az ügyféllel való kapcsolatépítésben.
Ne felejtsd el azonban, hogy a kártyák minősége számít. Noha a névjegykártyák megosztásakor személyes hangulatra van szükség, azok minőségi anyaga és kialakítása emlékezteti az ügyfeleket a professzionalitásodra.
03. Készíts gyors első benyomást
Minden komolyan folytatott vállalkozásnak fel kell hívnia a vevői figyelmet. Az emberek figyelmetlensége növekszik a mai felpörgött világban. Ezért a célközönség azonnali első benyomása még fontosabbá válik.
A vonzó és jól átgondolt névjegykártya-tervezés felhívja a figyelmet, és kedvező benyomást keltenek a vállalkozásról. A vállalati embléma, ízlésesen bemutatott céginformációk,
a megfelelő márka színek és betűtípus használata biztosan professzionális megjelenést kölcsönöz a névjegykártya számára. Ezt a márkát felismerhetővé teszi az ügyfelek számára.
Névjegykártya-tervezőt keresel?
Magyarország minden tájáról származó üzleti tulajdonosok százainak segítettünk névjegykártya-tervezési igényeikben. Kattints ide>>>>>
04. Egyes kultúrákban…
Egyes kultúrákban a névjegykártyák kiemelkedő helyet foglalnak el. Nekik a névjegykártya az üzleti rituálék része.
Biztosan el fogod veszíteni az ügyfelet, ha nem osztod meg a kártyádat. Hasonlóképpen, Japánban az ügyfelek nézik a névjegykártya papír minőségét, és így ítélik meg, mennyire hatékonyan kezeli valaki a vállalkozását.
A névjegykártya létrehozásakor azonban alapvető fontosságú, hogy a logó jól láthatóan rajta legyen a névjegykártyán.
05. Kapcsold névjegykártyádat a közvetlen marketing eszközökbe
A modern egyedi névjegykártya közvetlen marketing eszköz! És a legjobb! Míg a keresőmotor optimalizálása, az e-mail marketing és más marketing módszerek vezetnek potenciális ügyfelekre,
a névjegykártyák azonban hatékonyabbak. Ennek oka a személyes találkozó, amely a kártyák megosztásával jár.
Ha bárhol találkozol egy potenciális vezetővel, beleértve a repülőtéri társalgókat és konferenciákat, csak add át kártyádat. Tarts néhány névjegykártyát mindig a zsebedben, hogy bárhol megtalálhasd őket.
06. Tedd üzleti vállalkozásodat elfogadhatóvá
A névjegykártyákban fel kell tüntetni azt is, hogy milyen készségekkel rendelkezik vállalkozásod. Nem elegendő megadni a cég nevét és elérhetőségét .
Ha a kártyád tudatában van a címzettnek az te további készségeiddel, ez segít a kapcsolat létrehozásában. A fogadó személy átadhatja az üzleti vállalkozásodat és készségeidet valakinek, aki ezeket a szolgáltatásokat éppen keresi.
07. Bizalomépítés
A rendkívül versenyképes piaci környezet miatt az ügyfeleknek bizalommal kell bírniuk egy cégben és annak termékeiben vagy szolgáltatásaiban.
Bízniuk kell egy vállalkozás ajánlatában! A névjegykártyák bizonyos mértékben áthidalhatják ezt a bizalmi hiányt.
A szervezett formában megjelenő kártyatervnek beszédesnek kell lennie.
A legtöbb vállalkozás gyakorlatilag a mai digitális világban történik. Ez nagyban hozzájárult a vállalatok hálózatának kiterjesztéséhez. Gyorsan virtuális kapcsolatot létesíthet emberekkel, e-mailekkel stb.
De ez kiküszöböli annak esélyét, hogy személyesen találkozzunk az ügyfelekkel. Nincs más alternatíva a szemtől szembeni hálózatépítésnek, amely a kapcsolatok kiépítésének bevált módszerének bizonyult.
A névjegykártyák jelentős szerepet játszanak a lehetőségek megteremtésében. Segítik az értékesítés növelését a személyes hálózatépítés ereje miatt.
Ne felejtsd el, hogy egy szilárd hálózati tervvel vállalkozásod valódi márka identitást építhetsz fel. A névjegykártyák jelentősen segítenek a személyes kapcsolatok láncának létrehozásában.
Tehát ezek a legfontosabb okok minden méretű vállalkozás számára, hogy a névjegykártyákat kell felhasználniuk növekedésükhöz.
De az eredmények attól függnek, hogy képes leszel-e felfedezni a kártyák potenciálját a hálózat kiépítésében. Ezek kétségkívül nagyszerű marketing eszközök, ha ezeket átfogó marketingtervének részeként használod.
Következtetés
A névjegykártyák megtartották jelentőségüket a mai virtuális világban. A kártyák elősegítik a közvetlen személyes kapcsolat kialakítását az ügyfelekkel.
Ez egy marketing eszköz a bizalom megteremtéséhez, a márka kialakításához és az üzenet továbbításához a potenciális ügyfelekhez.
Segédlet!