5 megfizethető marketing tipp minden vállalkozás számára
Tudj meg többet a megfizethető marketing tippekről, amelyeket minden vállalkozónak ismernie és tudnia kell.
Előfordulhat, hogy a marketing nem a legsürgetőbb munka, különösen akkor, ha korai fázisban van vállalkozásod, és megpróbálod felépíteni és meghatározni a termékedet/szolgáltatásodat.
A közhiedelemmel ellentétben azonban a marketing megfizethető és bátran kijelenthető, miszerint bevételt termel.
Rengeteg példa van a jó marketingre, függetlenül a vállalkozás méretétől, függetlenül attól, hogy szerény marketing költségvetéssel vagy több százezer Forinttal rendelkezel.
A vállalkozás indítás korai szakaszában a marketingnek számos bevált előnye van, többek között az, hogy mire már jelentős marketing költségvetéssel rendelkezik, már tudod, mely csatornák a leghatékonyabbak az ügyfélszerzésben és az értékesítésben.
Fontos ezt korán kitalálni, mert a startupok általában gyorsan növekednek. Mielőtt tudnád, jelentős költségkeretet kell elköltened. Tehát íme öt megfizethető marketing tipp vállalkozások számára.
A tartalommarketing ingyenes
A tartalommarketing semmibe sem kerül, de ugyanolyan kifizetődő lehet, mint a fizetett reklám. Azonnal kezd el a blogolást.
Használj hosszú farok kulcsszavakat, hogy fizetős keresési hirdetések nélkül is felszínre emelkedhess. Ha még nincs weboldalad, hozz létre pl; egy fiókot a Mediumon, a LinkedIn-en vagy egy iparág-specifikus tartalomkiadón a blogbejegyzések közzétételéhez.
Indíts közösségi kampányokat ingyenes eszközökkel
Használd ki az összes közösségi média platformon elérhető összes ingyenes eszközt.
A Facebook ingyenes marketingeszközöket kínál kifejezetten a kisvállalkozások számára. Például a Facebook Messengeren a gyakran feltett kérdések automatizálása csökkentheti az ügyfélszolgálat válasz idejét, és segít abban, hogy megszerezzék a vásárláshoz szükséges információkat, amikor arra szükségük van.
Használj kulcsszavakat az ügyfelek eléréséhez
Minden márkának tartalmaznia kell egy kulcsszólistát a célközönség eléréséhez. A jelenleg online elérhető nagyszámú tartalom miatt egyes vállalkozások hosszú farkú kulcsszavakat is használnak az ügyfelek eléréséhez.
A kulcsszókutatás szorgalmat igényel.
A vállalkozásoknak először azonosítaniuk kell a kulcsszavakat, majd hetente át kell vizsgálniuk, hogy a vállalkozás tulajdonában lévő oldalak hol helyezkednek el a keresőmotor találati oldalán az egyes kulcsszavaknál.
Például egy pedikűr szalon egy szélesebb közönséget próbál elérni kulcsszókutatással.
A pedikűr szalon Budapest 11. kerületében található, és a vendégek tájékozódhatnak a szolgáltatásokról weboldalán. A szalon vezetné a kulcsszavak listáját, mint például a „budapesti pedikűrös” és a „pedikűrös 11. kerületben”, és a Google segítségével megtudnád, hogy hetente hol található a weboldaluk.
Ha a weboldaluk az első öt helyen szerepel a keresési eredmények oldalán, ez azt jelenti, hogy a szalon szilárd keresőoptimalizálással ( SEO) rendelkezik) és marketing stratégiával van támogatva.
Továbbra is nyomon követheted ezeket a kulcsszavakat a Google-n, és rögzítheted azokat a táblázatokat, ahol e-kereskedelmi webhelyük hetente rangsorolódik.
A fent említett „budapesti pedikűrös” és „pedikűrös 11. kerületben” kulcsszavakat örökzöldnek tekintik.
Amennyiben szeretnéd igénybe venni marketing szolgáltatásaink egyikét, kattints ide.
5 thoughts on “5 megfizethető marketing tipp minden vállalkozás számára”
Comments are closed.