Miért fontos a szórólap?

4 ok, amiért a szórólapok (még mindig) fontosak a marketingben!

2020.02.07.

A szórólapok nagyon fontosak a marketingben. Noha az online reklámozás korában élhetünk, a szórólap továbbra is felbecsülhetetlen értékű promóciós eszköz.

4 ok, amiért a szórólapok (még mindig) fontosak a marketingben!

 

Gondolod, hogy a szórólap régimódi? Gondold újra!

A szórólapok nagyon fontosak a marketingben. Noha a csúcstechnológiás reklámozás korában élhetünk,
a szerénynek tűnő szórólap továbbra is felbecsülhetetlen értékű promóciós eszköz.

Ennek oka van! Évszázadok óta használjuk a szórólap adta hirdetési technikát. A szórólapok igenis működnek!
Akár jóga tanár , utazásszervező, vagy autókozmetika, a szórólapok hatékony módja az üzenet és a létezés átadásának.

Fontolod a saját szórólap elkészítését? 
Íme néhány ok, amiért a szórólapok fontosak a marketingben.

1. EZ EGY NAGYON OLCSÓ LEHETŐSÉG
A szórólapok rendkívül költséghatékonyak. Ahelyett, hogy webhelyed reklámozod, hirdetési helyet fizetnél,
(persze ezek is nagyon fontosak!) a szórólapok hihetetlenül magas megtérüléssel kecsegtetnek.

Fogalmad sincs, hogyan lehet létrehozni egy hatékony szórólapot?
Kaphatsz segítséget nálunk!
A professzionálisan tervezett szórólapok olcsóbbak, mint gondolnád.

2. ALACSONY ERŐFESZÍTÉS, DE NAGY HATÁS
Könnyű a szórólapokat potenciális ügyfelek kezébe bocsátani. Tervezel egy szépségszalon elindítását?
Szóró-lapozd ki a szalon környékét!
Azok a potenciális résztvevők, akik megkapják a szórólapot, előfordulhat, hogy a hűtőszekrényeken rögzítik. Ez ösztönzi a család és a barátok kisebb körében történő promócióját.

Tölts el egy kis időt azon gondolkodva, hogy mi kerüljön rá a szórólapodra!
Meg fogsz lepődni, hogy hány kávézó, üzlet, tornaterem, étterem, iskola és más vállalkozás szívesen segít kapcsolatba lépni a potenciális ügyfelekkel.
Kérd meg a népszerű helyi helyeket, hogy tegyék ki egyik szórólapodat, majd csak ülj hátra és várd meg, amíg a varázslat megtörténik. A vonzó szórólap megtervezése bizonyos szintű tervezést igényel
Ügyelj arra, hogy ötleteket készíts arról, hogyan fog kinézni a szórólapod.
Célja, hogy létrehozzuk az úgynevezett szalma-ember mintát. Ez egy durva vázlat arról, hogyan kell kinéznie a szórólapodnak,
és hogy milyen marketing szöveget kell tartalmaznia.

3. AZ EMBEREK SZERETIK A KÉZZELFOGHATÓ DOLGOKAT (IGEN, MÉG MINDIG!)
Az ügyfelek szeretnek valamit, amit el tudnak tenni. Minden nap elárasztják az online reklámok (ami igazából elengedhetetlen a mai világban),
de valójában elég ritka, hogy találkozzanak egy kiváló minőségű, nyomtatott szórólappal. Célja, hogy kitűnj a tömegből. Minden bizonnyal nem akarod, hogy a szórólap olyan legyen, mint a levélszemét.
Válassz minőségű papírt. Válassz professzionálisan tervezett szórólapot, nem pedig a gyorsan összedobott anyagot.

4. SZÓRÓLAPOKON HOZZON LÉTRE SZEMÉLYES KAPCSOLATOT
Nem csak a szórólapok kézzelfoghatóak, hanem személyes kapcsolatot adnak az üzenetnek. A potenciális ügyfél fizikai átadásakor a szórólap azonnal személyes kapcsolatot hoz létre velük, mint egy névjegykártya pl;.

Ha meggyőzöl valakit, hogy betegye a szórólapodat a táskájába vagy a zsebébe, azt jelenti, hogy később újra meg fogja nézni (10 emberből kb; 6 ember).
Még akkor is, ha úgy döntenek, hogy nem akarják, mégis megfontolják a szórólapod tartalmát.
Ez sokkal több, mint amit el lehet mondani a drágább egyszeri hirdetéseknél.

EZ SZEMET GYÖNYÖRKÖDTETŐ REKLÁM
Tehát a szórólapok továbbra is fontosak a reklám világában, mert az emberek jelentős része valóban elolvassa őket.

Képzeld el, hogy bemész a kedvenc kávézódba, és látsz egy színes, gyönyörű szórólapot, amelyet közvetlenül a szem magasságában helyeznek el, miközben várod a kávét. Valószínűleg észreveszed.

Amennyiben szeretnéd, hogy elkészítsük szórólapodat, vedd fel velünk a kapcsolatot ide kattintva>>>>>